Olie Molieicoon_witgeelgroenkoper

Algemene voorwaarden Olie Molie

 

Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor web winkelier en klant. Hier kunt u onze Algemene Voorwaarden nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de Veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden van Olie Molie (webwinkel), is er een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. 

 

Algemene Voorwaarden van Olie Molie zijn van toepassing op: Bestelling op de webshop, bezorging, ophalen van bestelling via de webshop.

 

Deze algemene voorwaarden gelden ook voor klanten handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf. Door een bestelling te plaatsen dien je akkoord te gaan met deze Algemene Voorwaarden. Extra documenten die van toepassing zijn op de algemene voorwaarden: Privacy Policy, Disclaimer en verzending & levering. Deze zijn terug te vinden op de site

 

Artikel 1 – Webshop

1.1

De webshop maakt gebruik van het Merknaam Olie Molie. Het bedrijf draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst wanneer ze uit het Kleineondernemersregeling stapt. Op onze website kunt u ons KvK nummer en btw-nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.

 

1.2

Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie. 

 

1.3

Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen. 

 

1.4

Onze webshop is verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende Cookies. u krijgt een pop-up als u onze website betreedt. u kunt hiermee instemmen of deze afwijzen.

 

1.5

Wij zijn verplicht om bij de mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie. 

 

1.6

 

1.7

Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord. 

 

Artikel 2 – Bedenktijd

2.1

U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aans ons retourneren zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort. 

 

2.2

Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking en aantallen. Als u losse olie besteld dienen deze allemaal ongeopend teruggestuurd te worden.  

 

Artikel 3 – De overeenkomst

3.1

De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij/zij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn/haar rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Creditcard of automatische incasso of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

 

3.2

De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met algemene voorwaarden.  

 

3.3 

U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaald, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau. 

 

3.4

Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e mail van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt ingekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt. 

 

3.5

Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 14 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. heeft u echter van tevoren aangegeven dat het een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.

 

3.6

De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.

 

Artikel 4 – de prijs

4.1

De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen. 

 

4.2

Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.

 

4.3

De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Hierbij wordt de aankoopprijs nog een keer vermeld. 

 

4.4

Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting. 

 

Artikel 5 – Klachten

5.1

Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch aan ons gemeld te worden Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren. 

 

5.2

Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact met u opnemen en ons uiterste best doen om tot een oplossing te komen. 

 

5.3

Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.

 

5.4

Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden van Olie Molie, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! 

Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Artikel 6 – overige

6.1

Onze producten zijn bestemd voor eindgebruikers. het is niet de bedoeling dat deze worden doorverkocht. Wij houden het recht om een bestelling bij twijfel niet te leveren of een maximum te verbinden aan de te bestellen hoeveelheden. 

 

6.2

De website is met de grootste zorgvuldigheid tot stand gekomen. Toch kan het voorkomen dat producten niet juist worden weergegeven of afgebeeld op de website. Wijzigingen hiervan zijn voorbehouden. U leest hier meer over in onze Disclaimer. 

 

6.3

De informatie op deze website wordt meerdere keren per jaar aangepast. Indien u fouten op deze website aantreft zouden wij het erg op prijs stellen als u dit aan ons meldt via email: Info@oliemolie.shop.

 

Artikel 7 – Levering van je bestelling

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. 

heeft u meer vragen over de levering van uw bestellen? Lees dan verder op de pagina Verzending & levering. 

 

Artikel 8 – Intellectueel eigendom

Alle intellectuele eigendomsrechten berusten op Olie Molie, meer hierover leest u in onze Disclaimer.  

 

Artikel 9 – Privacy & Veiligheid

Wij zorgen voor uw Privacy & Veiligheid, lees hierover meer in onze Privacy Policy. Deze zijn van toepassing. 

 

Artikel 10 – Prijzen en acties

Voor acties die van toepassing zijn op de webshop geldt zolang de voorraad strekt en zijn niet in combinatie met andere acties. Olie Molie behoudt zich het recht om voorwaarden tussentijds te wijzigen en actievoorwaarden voortijdig te beëindigen. 

 

Artikel 11 – Digitale marketing en Social Media

De content op Facebook, Instagram en in de mailing is uitsluitend bestemd voor personen die ons hier toestemming voor gegeven hebben. 

 

Artikel 12 – Betaling

Je kunt online bestellingen betalen via iDeal of Credit Card of door middel van een automatisch incasso of met de digitale cadeaukaart. Je ontvangt de factuur van je bestelling via de email. 

 

Artikel 13 – Factuur na offerte

Heb je een zakelijke bestelling gedaan dan sturen we de factuur zoals gewoonlijk op via de mail. De factuur dient binnen 14 dagen voldaan te worden. 

 

Artikel 14 – Retourneren

Als u producten toch bij nader inzien niet wilt hebben dient de volledige bestelling binnen 30 dagen na ontvangst te worden teruggestuurd. het is niet mogelijk om het pakket onvolledig terug te sturen. Retourneringen worden slechts geaccepteerd indien de producten in originele verpakking zitten en niet beschadigd zijn. Bij retournering stuurt u ons schriftelijk een bericht. Dit kan via mail: Info@oliemolie.shop. Bestellingen dienen direct na ontvangst gecheckt te worden op defecten, neem bij defecten contact op met ons. 

 

Artikel 15 – Wijzigingen Algemene voorwaarden

Wij kunnen deze Algemene Voorwaarden wijzigen. De gewijzigde voorwaarden gaan in zodra je in een nieuwe bestelling bij ons plaatst. Je geeft daarmee aan dat je akkoord gaat met de gewijzigde voorwaarden. 

 

Artikel 16 – Klachtenprocedure of vragen

Voor vragen, opmerkingen en/of klachten over bestellingen of dienstverlening kunt u contact opnemen met Olie Molie via de mail: Info@oliemolie.shop. 

Scroll naar boven